کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9295 | مشاهده و دانلود: 747288517 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/17 | اعضاء: 317592 | نظرات: 37939
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

عطسه تبدیل به پیام کوتاه می‌شود

محققان علوم رایانه ای دانشگاه هلسینکی قصد دارند یک شبکه اضافی لامسه ارتباطات را وارد تماس تلفنهای همراه کنند تا هرگاه یکی از طرفین تماس در آن سوی خط عطسه کند یک پیام لمسی لرزشی برای طرف مقابل ارسال شود.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از آی تی ایران؛ دستگاه های همراه امروز دربرگیرنده تعداد درحال افزایشی از تکنیکهای ورودی و خروجی است که درحال حاضر از آنها برای ارتباطات استفاده نمی شود.

تحقیقات اخیر دکتر ایو هوگان از دانشگاه هلسینکی فنلان نشان می دهد که یک سیستم ارتباطی لامسه ای هماهنگ به عنوان یک کانال ارتباطی در فضای حقیقی دارای ارزش است تا کاربران با استفاده از آن حضور و احساسات را بیان و دریافت کنند.

دکتر ایوهوگان گفت: تکنیکهای فشاری و لامسه ای پیشتر در میانجی قابل لمس ارتباطات راه دور در دستگاه های اختصاصی استفاده شده است، اما تاکنون این تکنیکها در دستگاه های همراه و قابل حمل اجرایی نشده است و یا در طول تماسهای تلفنی زنده مورد استفاده قرار نگرفته بود.

وی با استفاده از یک تحقیقات آزمایشگاهی و یک میدان کوچک تحقیقات، همراه همکارانش نشان داد که ارتباطات لامسه ای بین فردی را می توان در یک دستگاه استاندارد همراه چون تلفنهای هوشمند یا تبلتها قرار داد.

وی در پاسخ به سرنخهای غیرکلامی که این سیستم می تواند ارائه کند، گفت: شرکت کنندگان در این تحقیق سه روش را برای به کارگیری در این فناوری مورد تأکید قرار دادند که این سه روش عبارتند از تکیه بر کلام، ابراز محبت و احساس حضور و همچنین شگفت زده کردن شیطنت آمیز یکدیگر روشهایی هستند که شرکت کنندگان تحقیق در رابطه با آن اتفاق نظر داشتند.

این محقق با توضیح درباره شیوه های خاص آنها برای انطباق سبک ارتباطات خود با چگونگی حس لامسه اظهار داشت که تمام شرکت کننده ها در این تحقیق اظهار داشتند که آنها پس از استفاده از این سیستم که یک نوع پیام لرزشی-لمسی است به نوعی احساس می کنند که پس از ارسال این پیام لمسی لرزشی باید اندکی منتظر بمانند تا تأثیر آن را در ادامه مکالمه احساس کند.

نمونه اولیه استفاده شده در این تحقیق که با عنوان " فورس فن" ارائه شده یک دستگاه تلفن همراه با ورودی فشار و خروجی لمسی لرزشی است. این دستگاه در موسسه فناوری اطلاعات هلسینکی و مرکز تحقیقات نوکیا در فنلاند ساخته شده است.

این تحقیق با عنوان افزایش تماسهای تلفنی با پیامهای غیرکلامی نوشته ایو هوگان، کریگ استوارت، لولا هاوریمن، گیولیو جاکوسی و وکو لانتز در همایش ACM با محوریت نرم افزارو فناوری میانجی کاربری در بوستن، ماساچوست آمریکا ارائه شد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 11764 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: itiran.com تاریخ خبر: 1391/08/09 تعداد مشاهده: 1655
کلید واژه ها: ,
سافت گذر